اسکرابر ، دستگاه زمین شوی و کف شوی صنعتی KARCHER

واترجت صنعتی کارچر آلمان دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. واترجت صنعتی کارچر در دو سری تولید می شوند. سری خانگی و واترجت صنعتی کارچر

اسکرابر ، دستگاه زمین شوی و کف شوی صنعتی KARCHER

واترجت صنعتی کارچر آلمان دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. واترجت صنعتی کارچر در دو سری تولید می شوند. سری خانگی و واترجت صنعتی کارچر

واترجت صنعتی کارچر آلمان دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. واترجت صنعتی کارچر در دو سری تولید می شوند. سری خانگی دستگاه ها که به سری K معروف است و واترجت صنعتی کارچر که به سری HD معروف است. واترجت های سری HD کارچر دارای موتورهای با توان بالا می باشند. موتور واترجت سری HD قادر است که به صورت طولانی مدت و پیوسته کار کنند. در بعضی از مدل های واترجت صنعتی کارچر قابلیت تنظیم فشار از روی دسته وجود دارد.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

سینی کابل چیست؟

۰۶
ارديبهشت

سینی‌ کابل وظیفه‌ی حمل کابل‌ها را در ساختمان به عهده دارد؛ همین موضوع اهمیت تولید و طراحی صحیح آن را مشخص می‌سازد. کیفیت مواد اولیه و طراحی و نقشه‌کشی صحیح تأثیر مستقیم بر کیفیت سینی‌های کابل دارند. پس از انتخاب نوع ورق گالوانیزهی مناسب، تولید سینی‌های کابل آغاز می‌شود. مراحل ساخت سینی کابل به ترتیب عبارت‌اند از: برش ورق، سوراخ‌کاری، خم‌کاری و جوشکاری سینی ؛ درنهایت، قبل از بسته‌بندی آن‌ها بازرسی می‌شوند و بسته‌بندی به معنی کیفیت مطلوب آن است.

مواد در تولید سینی کابل

نوع ورق استفاده شده در سینی ‎کابل اهمیت زیادی در ساخت آن دارد. مواد اولیه‌ شامل اوراق آن است که انتخاب صحیح آن تضمین‌کننده‌، کیفیت بالای سینی است. با سنجش میزان ضخامت، نوع پوشش و کیفیت ظاهری اوراق آهن باید بهترین نوع این ورق‌ها برای ساخت سینی انتخاب و ارائه شوند. انتخاب و تهیه مواد اولیه باکیفیت گام اول ساخت بهترین سینی کابل‌ها است که شرکت‌های سازنده معتبر و تأیید شده دقت کافی در این گام را به کار می‌برند.

انواع طراحی سینی کابل

طراحی و نقشه‌کشی سینی‎های کابل‌ از مهم‌ترین اقداماتی است که سازنده باید به آن توجه کند. دقت زیاد در طرح و نقشه‌ی این بخش مهم در تأسیسات ساختمانی از بروز مشکلات اساسی جلوگیری می‌کند؛ در واقع اکثر مشکلاتی که صدمات جدی به کابل‌های ساختمان وارد می‌آورد، از نقص‌های طراحی سینی کابل ناشی می‌شوند. طراحی سینی‌های کابل باید طوری باشد که سیم‌ها بیش از حد داغ نشوند و امکان نصب و اجرای آن ساده باشد. به ‌علاوه زیبایی در عین مقاومت مکانیکی در طراحی سینی‌های کابل بسیار حائز اهمیت بوده و کیفیت آن را بسیار بالا می‌برد.

انواع طراحی سینی کابل

کاهش هزینه‌ها با کمک سینی کابل

در پروژه‌هایی که در ابتدای کار هستند و یا اینکه به‌صورت کامل برنامه‌ریزی آن تعیین نشده است، استفاده از سینی کابل در آن‌ها می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و زمان موردنیاز برای ایجاد تغییرات در طراحی اولیه بسیار کمک کند. درواقع استفاده از سینی کابل به‌مراتب هزینه کمتری نسبت به لوله‌های فنری دربردارد. به این دلیل که، در لوله‌های فنری برای اضافه و یا کم کردن کابل‌ها از سیستم نیاز به تعبیه محل ورود و خروج دارد، که این تغییرات خود نیز هزینه و زمان زیادی را در برمی‌گیرد.

  • karen karenco